فروش لپ تاپ

فروش لپ تاپ،ایران اچ پی،پرینتر hp،قیمت لپ تاپ اچ پی،لپ تاپ پروبوک hp

فروش لپ تاپ

فروش لپ تاپ،ایران اچ پی،پرینتر hp،قیمت لپ تاپ اچ پی،لپ تاپ پروبوک hp

همانقدر که انتخاب یک لپ تاپ مناسب حائز اهمیت است

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سلام کاربران گرامی، امروز می خواهم درباره اهمیت انتخاب صحیح یک لپ تاپ مناسب و مجهز در بازار فروش لپ تاپ، برایتان بنویسم.

به همان اندازه که انتخاب یک لپ تاپ مناسب برای کاربران حائز اهمیت است، تهیه لوازم جانبی کار آمد و خوب نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. ما در ادامه قصد داریم شما را با لوازم جانبی  آشنا کنیم تا با گونه های مختلف آن بیشتر آشنا شوید. با معرفی هفت مورد از لوازم جانبی پر کاربرد در لپ تاپ ها در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

شماره 1

پایه های خنک کننده لپ تاپ

 

شاید تا به حال این اتفاق برای شما هم افتاده باشد، زمانیکه از لپ تاپ بر روی پایتان استفاده می کنید، گرمی صفحه زیرین لپ تاپ پای شما را آزار دهد. بارها و بارها درباره مضرات گذاشتن لپ تاپ روی ران پا و کار کردن با آن در مدت زمانی طولانی صحبت کرده ایم. برای اینکه بتوانیم این میزان آسیب رساندن را به میزان چشمگری کاهش دهیم و دچار مشکلاتی از این قبیل نشویم و خنک کردن لپ تاپ شما به بهترین نحوه ممکن انجام شود بهترین کار اینست که یک پایه خنک کننده تهیه کنید. شما می توانید پایه های خنک کننده لپ تاپ را در مدل های متنوع پیدا کنید، از تعداد فن های موجود بر روی آن گرفته تا چراغ های LED آن متغییر می باشد و این برای کاربران مختلف با سلیقه های مختلف به گونه ای می باشد که کاربران لپ تاپ می توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

شماره 2

کیف و کوله های مقاوم

 

هیچ وقت به کیفی که هنگام خرید لپ تاپ نو به طور قطع به شما می دهند تکیه نکنید، هر قدر هم قیمت لپ تاپ یا نت بوک پایین باشد باز هم به طور یقین یک کیف همراه آن ها به شما می دهند، اما ممکن است این کیف آن کیفیت لازم را نداشته باشد پس همانطور که در انتخاب لپ تاپ بر اساس نیاز خود آن را انتخاب می کنید لذا برای کیف آن نیز شما باید ابتدا به طریقه حمل و نقل لپ تاپ توجه نمایید، شاید شما به فراخور کار خود نیاز به کوله برای حمل لپ تاپ داشته باشید وشاید نیازمند کیف مطمئن باشید تا در مقابل ضربه و حریق، لپ تاپ شما را محافظت کنید. قیمت کیف ها و کوله نیز با توجه به جنس، کیفیت، شرکت سازنده، اندازه، متفاوت می باشد.

 

شماره 3

موس و صفحه کلید برای مصارف خاص!

 

لپ تاپ ها به علت فشردگی که دارند (نمی توان در آنها صفحه کلید با فاصله کلیدهای مناسبی قرار داد) و شرکت های تولیدکننده به اجبار باید فاصله کلیدها را کم کنند و یا به جای موس از تاپ پد استفاده کنند که بعضی کاربران با آن راحت نبوده و تمایل به خرید موس داشته اند. و اما درباره صفحه کلید، معمولا آن دسته از کاربرانی صفحه کلید جانبی خریداری می نمایند که یا بیشتر با تایپ کردن سر و کار دارند و یا با لپ تاپ خود بازی می کنند و بر اساس نیاز خود صفحه کلید مورد نیاز را تهیه می نمایند. در بازار موس های مختلفی در برندهای مختلف برای امور متفاوت وجود دارد که می توانید تهیه کنید.

 

شماره 4

کابل های متفاوت با کاربردهای مختلف

 

وجود کابل های گوناگون برای کاربردهای مختلف از جمله وسایلی می باشد که هنگام فروش لپ تاپ ها بسیار ضروری است.

نوع کابل بستگی به کارهایی که کاربران از آن می خواهند بهره ببرند دارد، وجود کابل های مناسب برای اتصال به گجت ها بسیار ضروری می باشد. امروزه کمتر لپ تاپی پیدا می شود که فاقد بلوتوث باشد و به همین خاطر است که به راحتی می توان با چنین لپ تاپ هایی که دارای بلوتوث هستند تبادل اطلاعات بکنیم. ولی در حال حاضر همه گجت ها و وسایل دارای بلوتوث نیستند و یا اگر هم این امکان را دارند نمی توان با بلوتوث فایل و محتوایات مورد نظر را انتقال داد و در این صورت وجود کابل مورد نظر و مناسب بسیار ضروری می رسد. از جمله مواردی که هنگام خرید نمی شود از آن گذشت کابل هایی مثل؛ کابل HDMI برای انتقال ویدئو از موبایل و دیگر وسایل برای پخش ویدئو با کیفیت بالا و یا کابل شبکه برای اتصال به شبکه اینترنت پر سرعا یا تبادل اطلاعات بین کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ از جمله این موارد هستند.

 

شماره 5

وسایل مفیدی به نام ریدر و دانگل

 

امروزه علم و تکنولوژی چنان پیشرفت کرده اند که دیگر کمتر وسیله ای را می توانید بیابید که در داخل آن اثری از رم نباشد، از موبایل ها گرفته تا دوربین های عکاسی و دیگر وسایل... دارای قطعه ای کوچک به نام رم هستند که می توان اطلاعات را در آن ذخیره نمود. برای دسترسی به اطلاعات درون رم، باید حتما از یک رم ریدر استفاده نمایید. (با هزینه بسیار اندک نیز می توانید آن را تهیه کنید که البته بسته به نوع و قیمت آن دارای 5 الی 10 خشاب برای پشتیانی از رم های مختلف است).

رم ریدر وسلیه ای مفید هم در لپ تاپ هم در کامپیوتر رومیزی می باشد و داشتن حداقل یک عدد از این وسیله لازم است و اما درباره دانگل چنین می توان گفت که همیشه به علت کمبود فضا در لپ تاپ تعداد پورت های usb کم است و ممکن است در برخی مواقع به مشکل برخورد کنید. برای رفع این قضیه می توانید با تهیه دانگل usb تعداد جای پورت ها را افزایش داده و با خیال راحت، گجت های خود را اضافه کنید.

 

شماره 6

مودم شبکه موبایل GSM/EDGE/3G

 

اگر در گذشته نه چندان دور، صحبت کردن از طریق اینترنت بر روی تلفن همراه بحثی غیر عادی و عموما دور از انتظار بود ولی با داخل شدن اپراتور جدید به درون کشور و امکانات جدید، اینترنت در تلفن همراه سر زبان ها آمد و جدیدا با عادلانه تر شدن تعرفه های استفاده از اینترنت همراه و وجود بسته های مختلف دیگر همه افراد به گونه ای می توانند با داشتن یک سیم کارت به اینترنت متصل شوند، و اما استفاده از اینترنت موبایل در لپ تاپ چگونه است؟.

اگر کلمه مودم gsm را در گوگل جستجو کنید، مشاهده می کنید که سایت های مختلف و فروشگاه ها اقدام به فروش وسیله ای می کنند که با قرار دادن سیم کارت درون آن وصل کردن آن به پورت usb از اینترنت موبایل می توانید در رایانه و لپ تاپ خود استفاده کنید. شاید این وسیله برای بسیاری از افراد که در سفر هستند و به اینترنت وایرلس دسترسی ندارند این وسیله بسیار مفید باشد و بتوانند در بیشتر مناطق کشور به اینترنت در لپ تاپ خود دسترسی داشته باشند، البته راههای دیگری از جمله استفاده از موبایل به عنوان مودم نیز وجود دارد.

 

شماره 7

فضاهای بسیار مناسب با هارد اکسترنال

 

در بازار فروش لپ تاپ، بیشترین پرسشی که مشتریان از فروشنده می پرسند، وزن لپ تاپ می باشد. پس در واقع چنین می توان گفت که وزن لپ تاپ یکی از مهمترین ویژگی های لپ تاپ است، زیرا که سبب می شود تا جابه جایی لپ تاپ برای کاربر آسان شود ولی از طرفی در صورت کاهش وزن باید اندازه سخت افزارهایی مثل هارددیسک نیز کاهش پیدا کند، در این حالت است کاربران حرفه ای که  نیاز به حجم زیادی دارند با مشکلات کمبود فضا مواجه می شوند و راه حل این مشکل، استفاده از هارد اکسترنال با حجم های متفاوت است که باعث می شود که این مشکل به راحتی حل شود. امروزه هاردهای اکسترنال با ظرفیت های چند ترابایتی در اندازه مناسب به بازار فروش لپ تاپ عرضه شده است که نیاز کاربران در این رابطه را بر طرف کرده است.

 

شماره 8

دیگر وسایل؛ سه راهی برق، هدفون، اسپیکر، کارت صدا

 

چهار وسیله ای که در گزینه 8 نام برده شدند شاید از درجه اهمیت آنچنان بالایی برخوردار نباشند ولی در کل جزو لوازم جانبی لپ تاپ محصوب می شوند و سه مورد آخر برای آهنگ سازان و اهالی موسیقی بسیار لازم است. درباره سه راهی برق باید گفت که در برخی مواقع ممکن است با کمبود پریز برق مواجه شوید و یا نیاز به مبدل توان باشد که در این صورت تهیه سه راهی بسیار واجب است. در لپ تاپ ها کمی آهنگ سازان با مشکل مواجه هستند و می توانند با خرید اسپیکر و هدفون مشکل خود را رفع کنند، البته تهیه یک کارت صدای پرتابل که بوسیله پورت usb متصل می شود باعث می شود تا در مواقع ضروری به مشکل بر نخورید.

 

 

دوستان عزیز، از شما خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. با تشکر ایران اچ پی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد