فروش لپ تاپ

فروش لپ تاپ،ایران اچ پی،پرینتر hp،قیمت لپ تاپ اچ پی،لپ تاپ پروبوک hp

فروش لپ تاپ

فروش لپ تاپ،ایران اچ پی،پرینتر hp،قیمت لپ تاپ اچ پی،لپ تاپ پروبوک hp

تکنولوژی و ارتباطات حرف اول را در دنیا می زنند،

فروش لپ تاپامروزه با وجود اینکه تکنولوژی و ارتباطات حرف اول را در دنیا می زنند، در شهرهای بزرگ همچون تهران، سالن های بازار فروش لپ تاپ خلوت تر از گذشته به نظر می رسند و با وجود اینکه قیمت ها در روزهای گذشته سیر نزولی داشتند اما مشتریان معتقدند هنوز زمان مناسب برای خرید لپ تاپ فرا نرسیده است.  به گزارش ایسنا، یکی از افرادی که برای خرید به بازار فروش لپ تاپ مراجعه کرده بود، می گوید قیمت ها پایین آمده است اما هنوز بسیار بیشتر از ارزش واقعی این کالاها می باشند، به گفته کارشناسان بازار لپ تاپ و رایانه، بیشتر از هر کالای دیگری، به شرایط و قیمت ارز بستگی دارد و با افزایش یا کاهش قیمت ارز افزایش قیمت در این صنف معقول و قابل پیش بینی است. همانطور که در ماه های گذشته؛ نوسان قیمت ارز، بی ثباتی در بازار فروش لپ تاپ را به همراه خودش آورد. براساس اظهارات فعالان بازار لپ تاپ، رشد قیمت ها به بهانه رشد نرخ دلار باعث شد تا میزان تقاضا در بازار کاهش چشمگیری یابد و به این ترتیب فعالان بازار به ناچار دوباره قیمت ها را کاهش داده و همان سود اندکی هم که شامل حال عرضه کنندگان لپ تاپ می شد کاهش یابد (حتی اگر به ضرر در فروش منجر گردد).

  

محصول رکود حاکم بر بازار فروش لپ تاپ چیزی جز این نیست. رشد قیمت ها از جانب برخی از عرضه کنندگان سبب شد تا بازار فروش با کاهش بیشتری در زمینه تقاضا روبه رو شود. از این رو فعالان بازار مجددا قیمت ها را کاهش دادند. سود کمی که فروش لپ تاپ برای عرضه کنندگان دارد باعث شده است که بیشتر آنان به تشویق مشتریان برای خرید برندهای کمتر شناخته شده بپردازند، چرا که سود حاصل از فروش برندها بیشتر می باشد. عدم تخصیص ار مبادله ای ممکن است به ظاهر مشکل اصلی بازار لپ تاپ نباشد اما افزایش بی سابقه قیمت لپ تاپ در تبعیت از بازار ارز بود واین افزایش قیمت بود که رکورد بازار را سبب شد که با سر و سامان دادن وضعیت ارز مبادله ای برای این صنف می شد جلوی بسیاری از اتفاقاتی که برای این بازار افتاد را گرفت.

یکی از فعالان بازار لپ تاپ در این زمینه این چنین ابراز نمود: از آغاز تخصیص ارز مبادله ای چیزی به بنده نرسیده و فعالیت خود را تنها با ارز آزاد ادامه داده ام. به گفته ایشان از طی یک سال گذشته، قیمت ها بالا رفته و خرید مشتریان به خصوص در دوماه گذشته به شدت کاهش یافته است. این صنف می توانند تا 7 درصد سود از فروش کسب نماید اما معمولا به کمتر از یک ونیم درصد بسنده می کنند. چرا که وضعیت رکود بازار بقای واحدشان را تهدید می کند.

ایشان اینگونه ابراز داشتند که کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و اگر کمبودی وجود داشته باشد، کمبود مشتری است، در روزهای اخیر، قیمت ها بر خلاف افزایش نرخ دلار، کاهش پیدا کرده اند اما هیچ پیش بینی از نیاز وضعیت بازار لپ تاپ در روزهای آینده نمی توان داشت.

از دیگر مراجعه کنندگان به بازار هم در پاسخ که قصد خرید دارد یا خیر چنین بیان می کند؛ من منتظرم که شرایط اقتصادی کشور و وضعیت ارز بهتر شود و توصیه ها بر این بوده که فعلا دست نگه داریم ولی برای انتخاب و مقایسه چند لپ تاپ با برندهای مختلف به بازار آمده ام. به گفته برخی از تحلیل گران جدا از مشکلات ارزی، کاهش تقاضا همیشه کاهش قیمت را به ارمغان می آورد و تا کنون این اصل در بازار لپ تاپ تحقق پیدا کرده است. اما اینکه آیا این روند تا رسیدن به قیمت تعادلی ادامه خواهد داشت؟ سوالی است که برای پاسخ به آن باید منتظر ماند.

دوستان عزیز، این نوشته برگرفته از دیگر سایت های علمی و خبری درباره لپ تاپ می باشد که ما در اختیار شما عزیزان قرار دادیم لذا از شما دوستان گرامی خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذاشته و ما را یاری نمایید. با تشکر ایران اچ پی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد